loading...
دستگاه فلزیاب
dn بازدید : 24 پنجشنبه 04 دی 1399 نظرات (0)

از کجا فلزیاب بخریم؟

از کجا فلزیاب بخریم:برای خرید فلزیاب باید توجه داشت که از فروشگاه اهای معتبر و دارای سابقه بالا خرید کنیم فروشگاه های که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله یا بیشتر می باشند

خرید فلزیاب در این روز ها بسیار خطرناک و کار سختی می باشد چون در کانال های تلگرامی و اینستاگرامی فروشنده های زیادی دیده می شوند که هیچ اعتباری به آن ها نیست  زیرا ساخت اکانت فیک در اینستاگرام  و تلگرام  بسیار راحت می باشد و راه برای کلاه برداران باز است

همینطور که در تلگرام و اینستاگرام  مشاهده میکنید دستگاه های با قیمت های بسیار کم و کارای های بسیار بالا دیده می شوند

مثال فروشنده دستگاهی گذاشته است با قیمت ۶ میلیون تومان  که دارای قدرت نفوذ ۱۰ متر و شعاع ۲۰۰۰ متر میباشد اگر کمی به این مسٌله با دقت نگاه کنیم متوجه می شویم که کاملا دروغ و کلابرداری می باشد

چه بسا که در سایت های مختلف دیر دیده میشود که دستگاه های گران قیمت به نام اورجینال خارجی فروخته می شود و فروشنده ها به خاطر اورجینال بودن و اصل بودن این دستگاه ها را تست و ازمایش به مشتری ازمایش نمی دهند .

 

 

به همین دلیل توصیه میکنیم که:

۱- از فروشگاه های معتبر خرید کنید

۲-فروشگاها یکه دارای مشاوره رایگان میباشند فلزیاب خرید کنید

۳- فروشگاه های فلزیاب یکه دارای سابقه بالا در زمینه فروش فلزیاب می باشند خرید کنید

۴-فروشگاه های فلزیابی که مکان ثابت دارند خرید کنید

۵- دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند

۶-تست و آزمایش دستگاه داشته باشند

 

 

 

فلزیاب چیست ؟

فلزیاب وسیله‌ ای است که معمولاً از آن برای پیدا کردن اشیای قدیمی استفاده می شود. طرز کار این دستگاه کاملاً براساس قوانین فیزیک بوده.

فلزیاب به دستگاهی گفته می شود که توانایی مشخص کردن فلزات در عمق های مختلف را دارد .فلزیاب ها اولین بار در سال ۱۸۷۰ تولید شدند و تا به امروز در صنایع وسیعی استفاده می شوند در حالت کلی فلزیاب قابلیت تفکیک ندارد و فقط برای پیدا کردن فلز کاربرد دارند .

دستگاه فلزیاب  جزو دستگاه های هوشمند می باشند و سنسورهای نصب شده بر روی آن ها از نوع سنسورهای مغناطیسی می باشد، این سنسورها باعث عملکرد صحیح دستگاه می شوند به طوری که اگر دستگاه به طور صحیح کار نکند باید تنظیمات آن و سنسورها مورد بررسی قرار بگیرند.

برخی از نمونه های پیشرفته این دستگاه ها دارای قطب نما و ماشین یاب می باشند. برخی از دستگاه های فلز یاب توانایی تشخیص مس، نقره و طلا را نداشته، زیرا آن ها میدان مغناطیسی نداشته و فقط می توانند آهن، فولاد و فلزاتی را که میدان مغناطیسی دارند، تشخیص دهند، برای تشخیص طلا و نقره باید از دستگاه طلایاب  تصویری استفاده کرد.

 

انواع فلزیاب

ابتدا با طرز کار دستگاه های فلزیاب آشنا شویم. براساس قوانین فیزیک دیسک‌ های دستگاه فلزیاب یک میدان مغناطیسی در اطراف خود ایجاد می‌کنند. هنگامی‌ که شی فلزی داخل این میدان‌ قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه با توجه به سیستمی که از قبل طراحی‌ شده آژیر خطر یا اخطار می دهد تا شخص متوجه حضور شی‌ فلزی شود.

فلزیاب از چه چیزی تشکیل شده است

۱.تثبیت‌ کننده: این بخش از دستگاه در واقع کمک به قوام شکل دستگاه در حین حرکت می‌کند و در واقع نقش حمایتی یا همان اسکلتی را در دستگاه ایفا می کند.

۲.جعبه کنترل: در واقع مغز متفکر دستگاه می باشد. تمامی کنترل‌ های دستگاه، پردازش اطلاعاتی که از سیگنال‌ ها می آید، دریافت پالس‌ها و حتی نمایشگر در این قسمت قرار می‌گیرد.

۳.کویل: یک صفحه فلزی است که در پایین دستگاه در نزدیکی سطح زمین قرار دارد. اساس کار دستگاه فلزیاب با میدان مغناطیسی است که این صفحه در اطراف خود ایجاد می کند. بسته به نوع و کیفیت دستگاه اندازه این صفحه متغیر است و میدان‌ مغناطیسی با شدت های متفاوتی ایجاد می کند.

۴.شفت: میله‌ ای است که کویل جستجو یا همان صفحه مغناطیسی را به جعبه کنترل یا همان مغز متفکر دستگاه وصل می‌کند.

 

طرز استفاده از دستگاه فلزیاب

در ابتدا باید بدانیم چون از این دستگاه معمولاً برای پیدا کردن اشیاء قدیمی و با ارزش استفاده می‌ شود به آن دستگاه گنج یاب یا طلایاب نیز می گویند. ولی طرز کار این دستگاه پیدا کردن فلز است از سویی این دستگاه می‌ تواند فلزات مختلف را از هم تشخیص دهد ولی تنها با تغییر فرکانس  قابل تفسیر می باشد.ما در اینجا با طرز کار دستگاه گنج یاب شما را آشنا می کنیم:

۱.عمل جاروب کردن: جاروب کردن یا همان حرکت آهسته دستگاه در نزدیکی سطح زمین اصلی‌ ترین مرحله کار با این دستگاه می باشد. نکته اساسی در جاروب کردن حرکت آهسته و با حوصله است تا دستگاه فرصت آنالیز امواج و پالس‌ های دریافتی را داشته باشد.

۲.تست اشیاء: قبل از شروع کار می توانید دستگاه گنج‌ یاب خود را تست کنید. با چال کردن النگو یا سکه های خود در زیر زمین این کار را انجام دهید و اگر بتوانید تفاوت فرکانس طلا با سایر فلزات را در دستگاه گنج یاب خود پیدا کنید در واقع شما یک دستگاه طلا یاب خواهید داشت.

۳.روش جستجو: به کمک چهار سنگ یا چهار تکه چوب، زمینی را به طور فرضی محصور می‌ کنیم. آن قسمت از زمین را با دقت مورد بررسی قرار می دهیم. اگر جایی دستگاه اخطار داد اطلاعات دستگاه را یادداشت می‌ کنیم و بعد از اسکن کامل آن منطقه علامت زده شده اقدام به کندن آن جا خواهیم کرد.

۴.حفاری: حفر کردن حفره یا چاله تمیز و با ابعاد مناسب درست در جایی که دستگاه اخطار داده است یک اصل مهم برای رسیدن به هدف می باشد.

۵.امید آخرین چیزی است که می‌میرد: هرگز دلسرد نشوید شما شاید بارها شکست بخورید ولی با اولین پیروزی، طعم تلخ همه شکست‌ های گذشته را فراموش خواهید کرد. در واقع در این کار شکست‌ ها مقدمه‌ ای برای پیروزی هستند.

 

انواع دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب یا همان گنج یاب مدل های مختلفی دارد که بالغ بر هفت نوع است. ما در اینجا سعی می‌کنیم به‌ صورت خلاصه شما را با آن‌ ها آشنا کنیم:

۱.فلزیاب های تفریحی (VLF): این دستگاه‌ ها کوچک بوده بسیار سبک هستند و دیسک آن‌ ها حدود ۲۵ سانتی‌ متر می باشد .می توانند یک شی‌ء فلزی یک در یک متر را در عمق حدودی یک متری زمین پیدا کنند. قدرت تفکیک کمی دارند و برای اشیای فلزی که سطح زمین بسیار نزدیک هستند مناسب می باشند.

۲.فلزیاب‌ های پیشرفته(PI):  قدرت بیشتری دارند سنگین هستند چون از باتری‌ های سنگین استفاده می کنند. از ضعف‌ های این نوع نداشتن قدرت تفکیک بین آهن و سایر فلزات و نداشتن مانیتور می باشد.

۳.فلزیاب‌ های صنعتی: در صنایع مختلف مثل فرش ،ماشین،چوب‌بری، صنایع بسته‌بندی و … از آن‌ ها استفاده می شود.

۴.فلزیاب‌ های (TR): این دستگاه‌ ها نیز قدرت تفکیک ندارند و معمولاً برای پیدا کردن فلز های بزرگ مثل لوله‌ های آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. از دیگر معایب دستگاه تی آر سخت بودن کار با دستگاه، گم کردن هدف و ضعف در تعیین محل دقیق فلز می باشد که به همین خاطر خرید عمومی زیادی ندارند

۵.فلزیاب‌ های فرکانسی یا طلایاب ها: این نوع از دستگاه‌ ها از نوع فرکانس القایی یا جذبی با تنظیمات تفکیکی و تشخیصی و سطح و حجم ترشهولد یا تارگت ایکس می باشند.

به همین خاطر قدرت تفکیک فوق‌ العاده‌ای دارند و به‌ راحتی می‌توانند طلا را از سایر فلزات در زمین‌ های ناهموار و با شرایط نامساعد جوی نیز تشخیص دهند. از دیگر دستگاه‌ های پیشرفته نیز می‌‌توان به فلزیاب‌ های مغناطیسی و حرارتی رادار زمین اشاره کرد که آن‌ها هم قدرت تفکیک بالایی دارند.

تقریباً همه این نوع را می‌ توانید در شرکت  آسیا مدرن پیدا کنید.شرکت آسیا مدرن حدود بیست سال است که اقدام به واردات فلزیاب، طلایاب و گنج یاب کرده‌است و در این زمینه به متقاضیان مشاوره رایگان می‌ دهد.

جهت خرید فلزیاب و تعمیر دستگاه فلزیاب  و تست و ارتقا و آموزش انواع دستگاه های فلزیاب و طلایاب

و گنج یاب  چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : zarshenasan@
تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenas_zarshenasan@
شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب :۰۹۹۰۹۰۶۱۳۰۰

شماره های تماس :۰۲۱۶۶۲۶۸۹۱۱

تعمیر فلزیاب :۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۸

 

 

dn بازدید : 19 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

تعمیر و خرید فلزیاب طلایاب COBRA X16000

فلزیاب COBRA X16000

فلزیاب کبری ایکس ۱۶۰۰۰

سطح: B

نوع دستگاه:آنالوگ ، دیجیتال و تصویری

سیستم کاری:پالسی

طراحی : یونان

مونتاژ و اسمبل : ترکیه

 

 

امکانات فلزیاب COBRA X16000 :

۱-دارای منوی حذف ذرات با قابلیت کنترل

۲-با قابلیت تنظیم فرکانس بصورت پله ای

۳- قابلیت تنظیم مادر جهت سهولت در کار و بالانس دقیق

۴- قابلیت نفوذ در سخت ترین سنگ ها از جمله ساروج

۵-دارای نشانگر میزان میزان عمق بصورت تخمینی

۶-دارای نشانگر میزان حساسیت

۷- دارای چراغ شب و حالت مصرف بهینه

۸- مجهز به نمایشگرLCD با کیفیت جهت تصویر گیری رنگی

۹-دارای باتری پلیمری

۱۰-دارای حافظه برای ذخیره تنظیمات دستگاه

۱۱-طراحی منحصر بفرد و استفاده و حمل آسان

۱۲-دارای یک عدد دیسک و دو عد لوپ برای عمق های بالا

۱۳- دارای تفکیک فلزات در دو حالت باارزش و بی ارزش

۱۴-حالت شارژ سریع برای ۴ ساعت استفاده مداوم از دستگاه

۱۵-دارای خروجی هدفون

۱۶-استفاده از قطعات نظامی

۱۷-دارای ماژول ۳D گیرنده تصویر به صورت USB

۱۸-قابلیت شناسایی فضای خالی

۱۹- دارای گارانتی شرکتی و گارانتی تعویض بی قید و شرط

۲۰-دارای نشانگر باتری

۲۱-قابلیت اسکن سریع و آهسته

۲۲-دارای باتری بصورت اکسترنال

۲۳-آموزش به صورت حضوری و دارای دفترچه آموزشی به زبان ترکیه ، فارسی و انگلیسی

 

این دستگاه از خانواده کبرای یونان می باشد. که در نوع خود از بهترین دستگاه های موجود در جهان می باشد و برای کسانی که دارای تجربه هستند و ار کار کردن با دستگاه های مختلف خسته شده اند انتخاب مناسبی می باشد

 

جهت خرید  دستگاه فلزیاب  و تست , و تعمیر و آموزش انواع دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب  چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت با ما در ارتباط باشید

 

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : zarshenasan@
تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenas_zarshenasan@
شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب :۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

dn بازدید : 19 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

فلزیاب PGL SM3000

تعمیر فلزیاب

ویژگی های فلزیاب PGL SM3000

 

۱-حساسیت فلزات گرانبها

۲-  دارای ولوم تنظیم صدا

۳-  قابلیت تنظیم مادر جهت سهولت در کار و بالانس دقیق

۴-  دارای خروجی صدا و هدفون

۵-  دارای نشانگر LCD جهت نشان دادن تنظیمات

۶-  دارای پنج آنتن با روکش کروم

۷-  کم حجم بودن و استفاده آسان

۸-  دارای باتری لیتیوم یونی با طول عمر بالا

۹-  استفاده شده از بهترین و مرغوب ترین قطعات الکترونیکی

۱۰-  بدون حساسیت به حرکت دست

۱۱-  دارای شعاع زنی و ردیابی ۱۰۰ الی ۵۰۰ متر با انتخاب اپراتور

۱۲-  با عمق نفوذ ۱ الی ۵ متر

۱۳-دارای گارانتی شرکتی و گارانتی تعویض

۱۴-دفترچه آموزشی انگلیسی ، فارسی و ترکیه ای

۱۵- تست و ارتقا

 

تحلیل گروه مهندسی آسیا مدرن:

ردیاب و شعاع زن PGL  SM3000  ردیاب و شعاع زن PGL دارای سیستم کاری آنالوگ و دیجیتال می باشد و ازجمله ردیابهایی است که مناسب شرایط سخت و مناسب همه کاوشگران مبتدی و حرفه ای میباشد بدون حساسیت به حرکت دست  قابلیت تنظیم مادر جهت سهولت در کار و بالانس دقیق و بصورت فرکانسی ردیابی می کند

میتواند تا شعاع ۵۰۰ متر را رد یابی کند دارای تنظیمات راحت و قابل فهم می باشد و مناسب خاک ایران نیز می باشد و به راحتی می توانید با آن کار کنید.

 

جهت تعمیر فلزیاب PGL SM3000 و خرید  دستگاه فلزیاب  و تست و ارتقا و آموزش انواع دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب  چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : zarshenasan@

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenas_zarshenasan@

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب : ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

dn بازدید : 42 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

فلزیاب STORM v8 استورم

فلزیاب STORM v8 استورم:این دستگاه آخرین نسل از سری دستگاه های STORM   می باشد.

این دستگاه نسبت به دستگاه های مشابه و هم قیمت دارای کارایی بی نظیر و قیمت پایینی میباشد و در سه ورژن تولید می شود.

با توجه به تستهای انجام شده این دستگاه می تواند تا عمق ۵/۴-۵/۶ متر پاسخگو باشد.این دستگاه برای کسانی که کارایی بی نظیر را در کنار هزینه پایین می خواهند توصیه می شود.

 

 

امکانات فلزیاب STORM v8

  • نفوذ در سخت ترین سنگها حتی در ساروج در فلزیاب STORM v8
  • حذف ذرات تا ۸۵% الی ۹۰ %
  • کار در محیط های بارانی بدون خطا
  • قابلیت رمز گذاری
  • قابلیت تصویر گیری ۴ وجهی بدون نیاز به لپ تاپ و دقیقتر از تصویر گیری ۳D
  • دارای ۱ عدد لوپ و ۱ عدد دیسک
  • دارای چراغ شب و حالت مصرف بهینه
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • دارای باتری لیتیوم یونی قدرتمند
  • قابلیت تنظیم فرکانس در ۶ مرحله
  • دارای نشانگر باتری در ۴ مرحله
  • دارای نشانگر تخمین متراژ
  • دارای نشانگر میزان حساسیت به صورت نموداری
  • دارای خروجی هدفون و شارژر
  • دارای کیف ضد ضربه و کاور لوپ و دیسک
  • دارای گارانتی و آموزش و تست دستگاه

 

 

 

جهت  خرید  فلزیاب STORM v8 نقطه زن استورم و ارتقا دستگاه  و خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با ۲۰ سال سابقه کار که در این زمینه دارد

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر خرید و فروش و تعمیرات فلزیاب و طلایاب  در تهران نیز می باشد.

 

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : @zarshenas577

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب :۰۹۹۰۹۰۶۱۳۰۰

09100061388

dn بازدید : 60 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

تعمیر و خرید فلزیاب TACHAR T1

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲ ب.ظ

تعمیر و خرید فلزیاب TACHAR T1

تعمیر فلزیاب TACHAR T1:شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار که در این زمینه دارد

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر تعمیرات فلزیاب در تهران نیز می باشد.

روش تعمیر  :

1-مراجعه حضوری شما

2-دریافت و تحویل رسید از طرف ما

3-اعلام هزینه سیستم تعمیر از طرف ما

4-بعد از اعلام توافق نسبت به اعلام هزینه مدت زمان تعمیر سیستم شما اعلام خواهد شد

5-تست و تحویل کالا بعد از تعمیر

 

 

خرید فلزیاب TACHAR T1:در خیلی از مواقع کاوشگری شما به دو یا چند نوع سیستم فلزیاب احتیاج دارید تا بتوانید به هدف خود برسید . مانند مناطق وسیع و دشت ها که شما مجبور خواهید بود اول از دستگاه شعاع زن استفاده کنید و پس از تایین حدود هدف باید از دستگاه نقطه زن استفاده کنید . تا بتوانید به محل دقیق فلز برسید.

فلزیاب TACHAR T1 می تواند یک دستگاه فلزیاب حرفه ای باشد که تمامی نیازهای شما را برای یک کاوش برطرف کند. این دستگاه فلزیاب از چندین سیستم مکمل تشکیل شده است. این دستگاه گنج یاب چندین نوع کابرد مختلف دارد و می تواند شما را برای رسیدن به هدف مورد نظر خود کمک کند و احتیاجی به دستگاه دیگر نخواهید داشت . و کافی است فقط دستگاه فلزیاب تصویری TACHAR T1 را همراه خود داشت باشید.

 

 

خصوصیات فلزیاب  :

  •  برای بالا بردن ضریب موفقیت، مکملی از چندین نوع سیستم فلزیاب
  • عمق کاوش لوپ ۱۲ متر ، عمق کاوش یون یاب ۱۲ متر ، عمق کاوش مگنومتر ۱۵ متر ، شعاع ۲۰۰۰ متر
  • دارای تکنولوژی جداسازی فلزات با ارزش از سایر فلزات و عمق سنجی با لوپ
  • کاوش تمام فلزات در حالت آل متال به وسیله لوپ
  • دارای تکنولوژی اسکن زمین با تبدیل پالس به دیتا به وسیله لوپ
  • دارای تکنولوژی تفکیک فلزات و غیر فلزات و حفره به وسیله آنتن
  • دارای تکنولوژی تشخیص عمق هدف و نقطه هدف به وسیله آنتن
  • دارای تکنولوژی شعاع زنی و نقطه زنی به وسیله سنسور یون یاب
  • تفکیک فلزات و حفره با صدای بوق به وسیله سنسور GRP
  • اسکن زمین به وسیله سنسور GPR
  • اسکن و تصویر برداری از زمین در سنسور و لوپ با برنامه ویژوالیزر ۳D
  • دارای تکنولوژی جداسازی حفره و فلزات به وسیله سنسور و با صدای بوق
  • دارای تکنولوژی تصویری (اسکن به وسیله پالس)
  • دارای سیستم آنتنی ، خوراکی و فرکانسی
  • دارای تکنولوژی GPR سنسور
  • دارای تکنولوژی پالسی تصویری و بوقی PI
  • مجهز به تکنولوژی یون یاب
  • دارای باتری لیتیومی قابل شارژ با بهترین کیفیت
  • دارای لوپ ۴۵ با دسته لوپ و کابل ۱ در ۱ و ۱/۵ در ۱/۵
  • دارای ۲ عدد کیف جهت حمل و نقل
  • دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر یک ساله
  • خدمات پس از فروش ده ساله

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب  :09100061388

09100061387

09122302215

dn بازدید : 82 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

تعمیر فلزیاب King scan sensitive 7000

تعمیر فلزیاب King scan sensitive 7000:شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار که در این زمینه دارد

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر تعمیرات فلزیاب در تهران نیز می باشد.

روش تعمیر :

1-مراجعه حضوری شما

2-دریافت و تحویل رسید از طرف ما

3-اعلام هزینه سیستم تعمیر از طرف ما

4-بعد از اعلام توافق نسبت به اعلام هزینه مدت زمان تعمیر سیستم شما اعلام خواهد شد

5-تست و تحویل کالا بعد از تعمیر

 

تعمیر فلزیاب King scan sensitive 7000

 

 

ویژگی های خاص و منحصر بفرد فلزیاب King scan sensitive 7000:

دارای ۲ سنسور مگنومتر fgm3 ساخت شرکت استیفن مایر المان

قابلیت ارسال تصاویر با بلوتوث به لب تاب

داری سیستم پردازشگر فوق پیشرفته بدون نیاز به تجزیه و تحلیل تصاویر و فیلتر و ورود پارمتر به صورت کاملا اتوماتیک

قابلیت ارسال صدا به صورت بلوتوث به هدست

داری ریموت کنترل ۴ حالته جهت استارت و اسکن و …

دارای پورت خروجی یو اس بی جهت شارژ گوشی موبایل و تبلت

داری برد محافظ باطری و قطع کن شارژ در صورت اتصالی

برد دو لایه متالیزه با چاپ محافط سبز

قابلیت اتصال هدفون

قابلیت اندازه گیری سیگنال های مثبت و منفی تا ۱۰۰ میکرو

نویز پذیری بسیار پایین (کمتر از ۵ نانو تسلا)

رنج فرکانسی DC تا یک کیلو هرتز (-۳DB)

قابلیت شناسایی دقیق انواع حفره

بهینه شده جهت ارسال تصاویر سه بعدی به لپ تاپ

کار در دمای ۴۰- تا ۸۵ درجه سانتی گراد

عمق کاوش تا ۱۲ متر نقطه زنی و ۱۸ متر حفره یابی

دارای باتری داخلی لیتومی بسیار قوی با قابلیت ۶ ساعت کار مداوم

حفره یاب تونل یاب اتاقک یاب

دارای مد کاری اسکن اتوماتیک

تصویر برداری به صورت زنده و لایو

جهت تعمیرفلزیاب و ارتقا دستگاه فلزیاب خود و خرید  چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09100061388

 شماره تماس خرید: شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب :۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

dn بازدید : 24 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

تعمیر ردیاب Ray finder

تعمیر ردیاب Ray finder :شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار که در این زمینه دارد

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر تعمیرات فلزیاب در تهران نیز می باشد.

روش تعمیر :

1-مراجعه حضوری شما

2-دریافت و تحویل رسید از طرف ما

3-اعلام هزینه سیستم تعمیر از طرف ما

4-بعد از اعلام توافق نسبت به اعلام هزینه مدت زمان تعمیر سیستم شما اعلام خواهد شد

5-تست و تحویل کالا بعد از تعمیر

 

تعمیر ردیاب Ray finder

مشخصات ردیاب Ray finder

دستگاه ردیاب Ray finder :

عمق نفوذ :۱۰متر

قدرت کاوش از ۳۰۰ متر تا ۲۱۰۰ متر

هرچه شعاع کمتر بشود قدرت نفوذ بیشتر می شود.

دقت و درستی  :

ثابت و پایدارترین فرکانس سیگنال ممکن و احتمالی. اسکن برای طلا و دیگر فلزات با ارزش مانند طلا و پلاتین و نقره با فرکانس زیر ۰،۱ هرتز.

یافتن گنج و صرفنظر کردن از اشیای بی ارزش  .

توانایی یافتن حفره غارابی و اتاقک را دارا می باشد.

دستگاه ری فایندر ما این کارها را انجام می دهد  :

آن در زمان کار میلیونها اصلاح اتوماتیک را در فرکانس خروجی انجام می دهد، تا با فلز برنامه ریزی شده متناسب شود، و یک سیگنال دقیق تا ۰٫۱ هرتز بوجود آورد. نتیجه چیست؟ تنها فلز انتخاب شده تحریک می شود و اشتباهی رخ نمی دهد .

ویژگی ها:

پردازشگر ۱۶ بیتی با سرعت ۴۰ MIPS- زمان سنج ۱۶۰ Mhz

چیپ یا تراشۀ ترکیب کنندۀ DDSبرای موجهای خوجی

ترکیب فرکانس دیجیتال x20 PLLپایدارکنندۀ فرکانس در ۰٫۱ هرتز

برنامه هایی برای طلا، نقره، مس، برنز، سرب،آهن، آلومینیوم، الماس،آب، فضاهای خالی و حالت آزاد

انتخاب فرکانس دستی در فواصل ۱ هرتزی برای هر حالت و وضعیت

ذخیرۀ خودکار انتخاب فرکانس کاربر در حافظ

خروجی و بازده نیرو بیش از ۲۴ ولت PK-PKرئ

LCDرنگی، وضوح تصویر ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل و میزان نور پشت زمینه

مصرف باتری ۷۰Ma/ 170 Ma در نور پشت صفحۀ کامل. نشان دادن ثابت و همیشگی وضعیت باتری

APOروشن شدن خودکار در زمینهای رسانا

DGBتعدیل زمین بطور دیجیتال برای ازبین بردن تداخل مواد معدنی زمین

مقیاس نشان دهندۀ میزان مواد معدنی خاک ۰۰۰-۹۹۹ و علامت آن

RAYtrackموج های متغیر مطابق با نوع زمین

نمودار پرتو-(RAY) نمایش حرکت زمان واقعی امواج

شمارشگر موجود درروی صفحه نمایش برای القاء سیگنال، هشدار برای شروع اسکن زمانی که میدان انرژی به اندازۀ کافی قوی می باشد

BNC میله و جستجوگر زمینی و دستگاه اصلی در یک قطعه – بدون کابل- طرح فشرده

دستگاه برای مشاهدۀ راحت و آسان صفحه نمایش ۳۶۰ درجه می چرخد

کلیدهای لمسی و نشانه ها و علامتهای صوتی

WCCدریافت کنندۀ سیگنال با کنترل بررسی وزن شیء، تقویت کنندۀ قدرت و میله های L دارای صفحات طلا

آنتن دریافت کننده که بخاطر PH پوست انسانها تحت تاثیر اکسیداسیون واقع نمی شود

فاصله ها از۳۰۰ تا ۲۱۰۰ قابل تنظیم می باشند، و عمق آن ۸ متر می باشد.

 

جهت تعمیرفلزیاب و ارتقا  دستگاه فلزیاب  و خرید خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09100061388

 

dn بازدید : 22 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

 

خرید و تعمیر ردیاب st3000

تعمیر ردیاب st3000:شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار که در این زمینه دارد

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر تعمیرات فلزیاب در تهران نیز می باشد.

روش تعمیر :

1-مراجعه حضوری شما

2-دریافت و تحویل رسید از طرف ما

3-اعلام هزینه سیستم تعمیر از طرف ما

4-بعد از اعلام توافق نسبت به اعلام هزینه مدت زمان تعمیر سیستم شما اعلام خواهد شد

5-تست و تحویل کالا بعد از تعمیر

معرفی ردیاب حرفه اییST3000

اسکنر ST-3000 ، اسکنر زمینه پیشرفته سیستم الکترونیکی.

دستگاه های صفحه نمایش ویژه برای شناسایی فلزات گرانبها و شکاف های دفن شده و طولانی مدت گمشده در مدت زمان کوتاهی ساخته شده اند

ردیاب حرفه ایی ST3000 بهترین دوست شکارچیان گنج در زمین های بزرگ است. همانطور که مشخص است ، دشوارترین مسئله شکارچیان گنج تعیین ساختارهایی مانند طلا ، گنج و خالی بودن در مسافت های طولانی است.

ردیاب و دستگاه های تصویربرداری زیرزمینی فقط اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهند. به همین دلیل است که مزیت اسکن زمینه در مناطق بزرگ بسیار زیاد است.

اسکنر 3000- منطقه تنها به شما کمک می کند شکاف ها را در اسرع وقت تعیین و تعیین کنید.

دیگر مشکلی برای ST 3000 نخواهند داشت.

اسکن ST 3000 FIELD نتایج بسیار خوبی را در سازه های زمین معدنی و زمین های سخت به دست می آورد.

ردیاب حرفه ایی ST3000 می تواند تا شعاع 1800 متر برای شما به جستجو بپردازد .

همچنین این ردیاب می تواند تا عمق 15 متر زیر زمین را به جستجو بپردازد .

 

برخی ویژگی های3000st

  • ردیاب فوق پیشرفته ی ترکیه ای st 3000
  • دستگاه اسکن الکترونیکی
  • اسکنرFIELD FEELD ST-3000 زمینه پیشرفته سیستم الکترونیکی
  • دستگاه های صفحه نمایش ویژه برای شناسایی فلزات گرانبها و شکاف های دفن شده
  • و طولانی مدت گمشده در مدت زمانی کوتاهی ساخته شده اند .
  • ST3000بهترین دوست شکارچیان گنج در زمین های بزرگ است .هانطور که مشخص است دشوار ترین مسئله شکارچیان گنج
  • تعیین ساختارهایی مانند طلا گنج و خالی بودن در مسافت های طولانی است .
  • همانطور که مشخص است ردیاب ودستگاه های تصویربرداری زیرزمینی فقط اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار میدهند.
  • به همین دلیل است که مزیت اسکن زمینه در مناطق بزرگ بسیار زیاد است .
  • ST3000 AREA SCANNING DEVICE بهترین دستگاه اسکن زمینه در کلاس خود برای تعریف و شکاف در مناطق بزرگ است.
  • ST3000 تنها اسکنر منطقه تنها به شما کمک می کند شکاف ها را در اسرع وقت تعیین و تعیین کنید .
  • ST3000 جعبه فرکانس الکترونیکی در دستگاه شما می تواند به شی مورد نظر شما تنظیم شود .به عنوان مثال
  • اگرفقط میخواهید طلا جست وجو کنید میتوانید به سادگی منو را در حالت طلا به حالت طلا تغییر دهید
  • مقدار فرکانس مورد نظر را انتخاب کرده وانچه را که میخواهید جست وجو کنید
  • اثرات معدنی و سخت که تحت تاثیر سایر اسکن های میدانی قرار گرفته اند
  • دیگر مشکلی برایST3000 نخواهند داشت
  • اسکن نتایج بسیار خوبی را در سازه های زمین معدنی و زمین های سخت به دست می اورد
  • محصولات مرتبط
  • سیستم دوبل GEOSONAR 3D
  • اشکار سازی سنگ شکن

 

جهت خرید فلزیاب و تعمیرفلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس تعمیر : 09100061388

شماره تماس خرید: 09197977377

dn بازدید : 25 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

تعمیر ردیاب دی اف کرون

تعمیر ردیاب دی اف کرون :شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار که در این زمینه دارد

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر تعمیرات فلزیاب در تهران نیز می باشد.

روش تعمیر :

1-مراجعه حضوری شما

2-دریافت و تحویل رسید از طرف ما

3-اعلام هزینه سیستم تعمیر از طرف ما

4-بعد از اعلام توافق نسبت به اعلام هزینه مدت زمان تعمیر سیستم شما اعلام خواهد شد

5-تست و تحویل کالا بعد از تعمیر

 

تعمیر ردیاب دی اف کرون

مشخصات ردیاب دی اف کرون 

ردیاب دی اف کرون بهترین  و آخرین تکنولوژی سیستم ردیاب فلزات در دنیاست که توسط شرکت دیپ فایندرز به بازار عرضه شده ست .

ردیاب دی اف کرون را میتوان در هر زمینی حتی در زمین های سنگی و ناهموار نیز استفاده نمود. آخرین محصول شرکت دیپ فایندرز با امکاناتی منحصربه فرد و بی همتا در زمینه ردیابی فلزات مدفون شده.

در زیر اعماق خاک ها میباشد که با بهره وری از آخرین تکنولوژی روز دنیا پا به عرصه رقابت در بازارهای جهانی گذاشته است.

ردیاب DF CROWNDF  علاوه بر اینکه  فلزات گرانبها و مواد با ارزش را کشف میکند همچنین میتواند  برای کشف جواهرات , الماس و سنگ های قدیمی نیز مورد استفاده قرار گیرد پس هم جویندگان گنج میتوانند از این دستگاه استفاده کنند هم افرادی که در جستجوی معادن و سنگ های گرانبها هستند.

بهره وری از چند پاور آمپلی فایر به طور همزمان قدرتی بی نظیر به این سیستم داده است که بوسیله آن  میتوان به حداکثر قدرت خروجی دستگاه با تولید سیگنال با دامنه و ولتاژ بالا صرفا با فشردن یک دکمه دست یافت که نتیجه آن دستیابی به عمق نفوذ و شعاع عملکرد بالاست.

از دیگر امتیازات ردیاب دی اف کرون استفاده از سیستم بوست برای تقویت امواج محیطی و بکارگیری سیستم توربو برای افزایش قدرت خروجی دستگاه وسیستم حذف کننده ذرات و مواد معدنی برای حذف فرکانسهای مشابهی ست که در ردیابی دستگاه اختلال ایجاد میکند.

با تعداد فیلترهای حذف کننده فرکانسهای مشابه این دستگاه دیگر نگران خطا در ردیابی و کشف گنج ها نباشید و به سادگی و با دقت بالا گنج مورد نظر خود را جستجو کنید.

 

یکی دیگر از امکاناتر قابلیت اتصال به تلفن همراه و کنترل عملکرد دستگاه با تلفن همراه میباشد و این امکان را به شما میدهد تا از طریق اتصال بلوتوثی  سیستم را از راه دور کنترل کنید.

از دیگر مزایای این دستگاه استفاده از کی پد برای وارد کردن فرکانس مورد نظر شما به صورت دستی و دلخواه میباشد.

امکانات ردیاب دی اف کرون:

  • عمق نفوذ ۱۰۰ متر و شعاع عملکرد ۵۰۰۰ متر
  • کارکرد و کاربری آسان
  • استفاده از میکرو پرسسوربرای ساخت فرکانس با دقت بسیار بالا
  • دارای چند پاور آمپلی فایر برای استفاده همزمان برای عمق نفوذ و شعاع عملکرد بهتر
  • دارای سیستم بوست برای تقویت امواج محیطی
  • دارای سیستم توربو برای افزایش قدرت خروجی دستگاه
  • دارای سیستم حذف کننده ذرات و مواد معدنی دیجیتال
  • وارد کردن فرکانس به صورت دستی  و دلخواه
  • دارای فرکانس ۴ فلز با ارزش به صورت پیش فرض
  • دارای ۱۲ فیلترینگ برای حذف فرکانسهای مشابه
  • کنترل قدرت خروجی دستگاه به صورت دیجیتال
  • دارای نمایشگر دیجیتال
  • دارای سنسور هوشمند تنظیم نور ال سی دی
  • دارای سیستم پاور فول آنتن
  • استفاده از باتری لیتیومی و قابل شارژ برای استفاده مداوم و طولانی
  • استفاده از آنتن های چند تکه جستجوگر برای راحتی کاربر
  • باکس ضد ضربه
  • سی دی راهنما
  • فلش مموری حاوی نرم افزار اندروید
  • ۲ سال گارانتی

 

جهت تعمیرفلزیاب و ارتقا فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09100061388

 

 

dn بازدید : 37 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

 تعمیر ردیاب AKS 2019

ردیاب ها

تعمیر ردیاب AKS 2019 :شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار که در این زمینه دارد

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر تعمیرات فلزیاب در تهران نیز می باشد.

روش تعمیر :

1-مراجعه حضوری شما

2-دریافت و تحویل رسید از طرف ما

3-اعلام هزینه سیستم تعمیر از طرف ما

4-بعد از اعلام توافق نسبت به اعلام هزینه مدت زمان تعمیر سیستم شما اعلام خواهد شد

5-تست و تحویل کالا بعد از تعمیر

در مقالات گذشته ما به معرفی یکی از بهترین ردیاب های موجود در بازار را به نام ردیاب AKS پرداختیم  . که  از این ردیاب به عنوان ردیاب ۴ حالته AKS نیز یاد می شود .  اما در این مقاله قصد دارم تا به معرفی ردیاب AKS 2019 بپردازیم تا به تکنولوژی ۲۰۱۹ این ردیاب آشنا شوید . پس با ما همراه باشید .

این ردیاب قدرت تشخیص انواع فلزات گرانبها را مانند : طلا ، نقره ، مس و …  همچنین قدرت ردیابی حفره ها را دارد .

ردیاب ای کی اس از دو بخش مجزا تشکیل شده است . بخش فرستنده سیگنال و بخش گیرنده سیگنال .

اساس کار این ردیاب aks هم مانند سایر ردیاب ها و فلزیاب ها بر اساس توانایی و مهارت اپراتور است . و احتیاج به تست و تمرین زیاد دارد . در واقع مهمترین فاکتور در عملکرد این ردیاب ها مهارت اپراتور است .


ردیاب AKS 2019

سری جدید ردیاب Aks همراه با بارکد برای تشخیص راحت شما عزیزان بین دستگاه اورجینال و فیک همراه با استعلام از شرکت ارائه شده است . عمق کاوش این ردیاب تا ۸ متر می باشد و شعاعی که مورد کاوش قرار میدهد ۸۰۰ متر می باشد . این فلزیاب همراه با گارانتی و آموزش کامل و حرفه ایی به شما دوستان عزیز ارائه میشود .

نکاتی که در زمان استفاده از ردیاب طلای ای کی اس باید در نظر بگیرید.

از باز کردن ردیاب aks خوداری نمایید.
مسیر کاوش تان از شمال به سمت جنوب باشد.
در دمای صفر تا ۴۰ درجه سانتیگراد از دستگاه استفاده کنید.
درصد یا میزان رطوبت بین ۱۰ تا ۳۰ درصد باشد.
در زمان استفاده از ردیاب طلای ای کی اس نباید از موبایل یا سایر وسایل الکترونیکی استفاده نمایید.
بیشتر از ۲۴ ساعت دستگاه را شارژ ننمایید.
دستگاه را در مکانهای خشک و دور از گردوغبار نگهداری نمایید.
از قرار دادن دستگاه در معرض مستقیم نور خورشید خوداری نمایید.
ردیاب aks در مقابل ضربات شدید مقاوم نیست.

جهت تعمیرفلزیاب و ارتقا فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09100061388

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
خریدو فروش و تعمیر انواع فلزیاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 3,246
  • بازدید کلی : 6,582