loading...
دستگاه فلزیاب
dn بازدید : 91 یکشنبه 05 بهمن 1399 نظرات (0)

بهترین فلزیاب آمریکایی

اولین چیزی که با شنیدن نام محصولات ساخت آمریکا به ذهن هر کسی می رسد، مقاومت محصولات ساخت این کشور است. در زمینه کاری شما هم مقاومت دستگاهی که با آن کار می کنید، در کنار امکاناتش از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در بازار جهانی کمپانی های آمریکایی از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار می باشند. این محبوبیت بخاطر کیفیت و کارایی بالای دستگاه هایی می باشد که به مشتریان عرضه می شود. البته باید یادآوری کنیم که اکثر دستگاه های امریکایی از نوع سیستم VLF و GPR  هستند که برای عمق بالا و کشف طلا زیاد مناسب نمی باشند. ولی در این بین برخی کمپانی هایی آمریکایی دستگاه هایی را روانه بازار کرده اند که در زمینه تشخیص طلا عملکرد خوبی دارند. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین فلزیاب های آمریکایی را معرفی کنیم 

 

بهترین فلزیاب آمریکایی بازار :

همان طور که اشاره کردیم کمپانی هایی زیادی در آمریکا در زمینه تولید فلزیاب ، گنج یاب و سیستم های GPR فعالیت می کنند که هر کدام  دارای پرچمدار در بازار جهانی هستند که از کیفیت و کارایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. از بین شرکت های آمریکایی فلزیاب گرت ، ایمیجر، اف جی ام الکترونیک و اکوریت لوکیتورز نسبت به دیگر تولیدکنندگان شهرت بیشتری دارند.

فلزیاب تفریحی آمریکایی گرت

در بین آن ها فلزیاب تفریحی آمریکایی گرت یکی از بهترین و مشهورترین در آمریکا می باشد که محصولات آن در سراسر جهان به فروش می رسد.

انتخاب بهترین فلزیاب آمریکایی از بین کمپانی های نام برده کار مشکلی می باشد زیرا هر یک دارای دستگاه هایی می باشد که در بین کاوشگران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. ولی اگر بخواهیم در این مورد به یک نتیجه کلی برسیم فلزیاب های  Garrett  می تواند انتخاب درستی برای بهترین فلزیاب امریکایی باشد.

 

فلزیاب های   AT PRO International ، GARRET AT Max ، garrett pro pointer ii ،  GARRETT ATX ، Garrett GTP 1350  چند نمونه از فلزیاب های آمریکایی برند garrett هستند .

 

فلزیاب Garrett At Pro :

این دستگاه  یکی از بهترین محصول های  شرکت گرت است که مناسب برای کشف قطعات طلا ، سکه و جواهارت می باشد. At Pro یک فلزیاب ضد آب است که می تواند چند متر در زیر آب به کاوش بپردازد. از ویژگی های دیگر این فلزیاب می توان به وزن سبک، طراحی آرگونومیک و توانایی شناسای انواع فلزات، جواهرات، سکه ها و اشیاء باستان با تعیین موقعیت هدف نام برد.

 

مشخصات کلی و جزئی فلزیاب Garrett At Pro

  • ساخت آمریکا و محصول شرکت گرت
  • حالت کاربری ساده و طراحی مناسب برای سازگاری با بدن انسان
  • دارای سیستم FRS یا سرعت بازیابی سریع برای حذف موارد ناخواسته سطحی
  • تعیین عمق هدف
  • کار کردن در خاک ها و محیط های مرطوب و عدم ایجاد تداخل در کار آن
  • تعیین میزان باتری باقی مانده
  • صفحه نمایش باکیفیت و روشنایی پس زمینه
  • مقاومت در برابر ضربات فیزیکی
  • قابلیت تنظیم اتوماتیک و دستی برای کارایی بهتر
  • ضد آب و قابلیت کار کردن تا عمق سه متری در آب
  • دارای سیستم Electronic Pinpointing برای تعیین الکترونیکی موقعیت دقیق
  • دارای سیستم گرافیک تارگت آنالایزر
  • کدگذاری هدف ها بر حسب رسانایی الکتریکی از ۰۰ تا ۹۹
  • مشخص کردن فلزات آهنی و غیر آهنی از طریق صوت
  • توانایی کاوش فلزات ریز مانند سکه ها و ذرات ریز فلزات گرانبهای دیگر

 

فلزیاب و گنج یاب آمریکای ایمیجر ۲۵۰۰۰

مشخصات ایمیجر ۲۵۰۰۰

عمق مفید کاوش ۳۰ متر
قدرت تفکیک بسیار بالا
مشخص کردن متراژ هدف بصورت دقیق
بهترین فلزیاب نقطه زن پالسی و تصویری حال حاضر جهان
قابلیت تفکیک با تمام لوپ
تکنولوژی pulse که باعث واکنش دقیق در حالت تفکیک و جدا سازی فلزاب میشود.
منوی کاملا حرفه ای برای حرفه ای ها
سرعت و دقت بالا در ارسال و دریافت پالس
دیسکهای ضد آب ۲۵ – ۵۵ و یک در یک یونیورسالاسکن ۳ بعدی با تکنولوژی روز دنیا ۲۰۱۸ و پردازش دیتا در لپ تاپ
تواتایی بالانس با تمامی مناطق بدون کم شدن قدرت و دقت
حذف ۱۵ مورد آلودگی فلزیاب به صورت دستی و اتومات
قدرت آنالیز تمام فلزات و غیر فلزات از قبیل طلا نقره مس مفرغ آهن حفره و …
Imager 25000 برای تمام شرایط خاک و زمین طراحی و ساخته شده است .

تفکیک بسیار قوی برای تمام فلزات ( و غیر فلزات ) و منوی اختصاصی برای تفکیک طلا
مشخص کردن متراژ هدف بصورت دقیق
اسکن و فیلترسازی از اهداف برای بالا بردن دقت کار  (‌۳ بعدی کردن )
تنظیم دستگاه بصورت فول اتومات و اتو بالانس
از باتری های سیلد اسید با بالابردن توان مدار الکترونیکی
حذف ذرات آلوده زمین و قدرت بالانس بالا با تمامی مناطق ( کوهستانی ، جنگلی و … )
قدرت حذف آلودگی های انسانی و محیطی ( فلزات مزاحم مثل میخ و شمع موتور و ..
نقطه زن پالسی و تصویری
و بسیاری از آپشهای دیگر…

 

 

طلایاب  آمریکای ران ابوت Runabout

یکی دیگر از فلزیاب های حرفه ای تصویری ,  فلزیاب RUNABOUT   است که  با  داشتن ویژگی های برتر از دیگر فلزیابها در نوع خود به یکی از بهترین ها در عرصه دستگاه های فلزیاب تبدیل شده است که تا کنون بسیار مورد توجه اپراتور های حرفه ای و اشخاصی که دنبال موفقیت در مدت زمان کم هستند قرار گرفته است . این محصول از تولیدات شرکت Accurate Locators آمریکا است که دارای تکنولوژی فوق العاده بالایی است .

گنجیاب RUNABOUT دارای قدرت تفکیک بی نظیری است که میتواند فلزات گرانبها مانند طلا را از مواد معدنی و مواد بی ارزش تشخیص دهد و به سیگنال های دریافتی از مواد بی ارزش بی توجه باشد تا خللی در کارکرد آن ایجاد نشود و همچنین میتواند در انواع زمین و محیط بدون مشکل کار کند پس با این توضیحات شما میتوانید از آن درهر محیط و شرایط آب و هوایی استفاده کنید .

مبنای کار این دستگاه بر اساس مگنت است و دارای سنسور های حساس دیگری است تا نهایت دقت دراسکن صورت گیرد .

دارای باتری قوی ۱۸ ولتی است که این امکان را به شخص استفاده کننده میدهد تا ساعات زیادی با آن به کاوش بپردازد و برای ارائه خدمات بیشتر این دستگاه دارای ۲ سال گارنتی نیز از سوی شرکت می باشد .

 

 

 

مشخصات گنجیاب RUNABOUT 

 

  • مدل تکامل یافته دوبل مگنوم
  • سیستم کارکرد مگنت
  • نرم افزار زنده زمین  Livescan
  • سیستم تشخیص دقیق عمق هدف و شناسایی طول و عرض فلزات
  • دارای ۴ سنسور خروجی
  • کاور جهت سهولت در عملیات Scan
  • ۸ پورت خروجی
  • لوپ ۵۰ سانت
  • شناسایی فلزات جدید و قدیم
  • کامپیوتر کیفی
  • عمق کاوش: ۲۰ متر
  • سی دی آموزشی
  • ۲ سال گارانتی

 

امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد و توانسته باشیم به خوبی  بهترین دستگاه های فلزیاب آمریکای را به شما معرفی کنیم

همچنین می توانید برای خرید این دستگاه از نمایندگی خرید و فروش شرکت آسیا مدرن اقدام کنید

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن :

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب  : ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 

 

dn بازدید : 47 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (0)

شاقول چیست؟ طرز کار شاقول یا پاندول

شاقول چیست؟ طرز کار شاقول یا پاندول:شاقول یا پاندول به انگلیسی Plummet جسمی مخروطی شکل از جنس فلز یا سنگ است که به قسمت انتهایی آن ریسمان یا زنجیری آویزان می کنند. و به صورت عمود بر زمین قرار می گیرد. استفاده از پاندول در بنایی یا کشف آب های زیر زمینی و یا در گنج یابی شهرت و سابقه زیادی دارد , ولی در علوم ماوراء الطبیعه سابقه ای طولانی تر , اما نه به آن معروفیت , با کمی ذوق وصرف وقت از این وسیله ساده می توان اطلاعات بسیار زیادی کسب کرد.

 

شاقول چیست؟

شاقول یا پاندول ابزاری است که می تواند ما را به سوی بخش الهام گر وجودمان راهنمایی کند و پاسخ سؤالات ما را بدهد. بسیاری از سیستم ها و روشهای پیشگویی از جمله ستاره بینی , تاروت و آچینگ و… مراسم و تشریفاتی هستند .که به انسان ها کمک می کنند تا فرد بتواند به سوی قدرت های درونی و روحی خویش هدایت شود یا بر آنها تمرکز نماید. برخی از این روش ها دارای فلسفه و مشکل هستند. ولی برای آنکه با تکیه به دریافتهای خارج از حسی خویش به انجام پیشگویی بپردازید , نیازی به مطالعه و درک این اصول و مفاهیم ندارید.

بسیاری از کسانی که به علوم پوشیده و انواع دریافتهای خارج از حسی عشق می ورزند , این انتظار را دارند که افرادی که از این دانشها و تکنیکها اطلاعاتی دارند , خلاصه و نتیجه دیافتهای خویش را به صورت چند جمله مختصر و مفید در اختیار آنان بگذارند . موقعی که صادقانه به آنها گفته می شود برای رسیدن به این مدارج بالا قبلا باید در هیپنوتیزم , خودهیپنوتیزم , مدی تیشن , یوگا , پاراسایکولوژی , تاروت و روش های کاربردی مانند استفاده از گوی بلورین , دستنویسی اتوماتیک و … اطلاعات بلکه تسلط پیدا کنند.  این مطالب را مانع تراشی می پندارند.

علوم پوشیده یک مساله اجتماعی و گروهی نیست, بلکه یک ذوق فردی است. و همانطور که هر فرد می تواند در خلوت خانه به نقاشی , آموزش موسیقی , گفتن شعر … بپردازد .می تواند در رشته های پاراسایکولوژی , مدی تیشن یوگا , خودهیپنوتیزم و … هم به مطابعه و تمرین مشغول باشد. برای کسانی که به مطالعه و تجربه در تمرکز بر روی گوی کریستال یا پاراسایکولوژی هم می پردازند , این کارها با معنا و مفید خواهند بود.

 

 

شاقول ابو علی سینا

همه ی ما کم و بیش با ابو علی سینا دانشمند بزرگ و فرزانه ایرانی آشنایی داریم.کسیکه در سن ۱۸ سالگی همه علوم را فرا گرفت.آثار ارزشمند او در زمینه های مختلف از جمله پزشکی،ریاضیات،و….بسیار قابل توجه است. ابن سینا یکی از دانشمندان بزرگی بوده .که در زمینه استفاده از شاقول مهارت بالایی داشته و از آن در زمینه های مختلفی از جمله درمان بیماری ها و… استفاده کرده و کتابی هم از وی به نام شاقول ابو علی سینا منتشر شده است.

پاندول سحرآمیز یک وسیله کوچک و ساده است. چیزی که ابن سینا با آن برخی بیماریها را تشخیص می داد و درمان میکرد، پیشگویی می کرد. یک سری دستوراتی دارد که اگر انجامش بدهید. به راحتی می توانید نتیجه اش را ببینید و خودتان تجربه کنید می توانید پیشگویی کنید. یا مسائل پنهانی رو کشف کنید. و… شاید باورکردنی نباشد. اما یک واقعیت و مثل همیشه این چیزها دست غربی هاست و ما در جهانی زندگی می کنیم. که بر تفکر منطقی تاکید دارد و به ما یاد داده که برای یافتن پاسخ های درست همیشه باید به بخش منطقی یا تحلیلی مغز خودمان مراجعه کنیم.

اما همانگونه که بخش منطقی و تحلیلی مغز را با آموزش های خود پرورش داده ایم می توانیم به پرورش حواس درونی یا بخش الهام گر مغز خود نیز اقدام کنیم. با استفاده از پاندول می توانیم با حواس درونی یا بخش الهام گر خودمان به پاسخ برخی مسائل که با ذهن همیشگی مان قابل شناسایی نیست برسیم. بخش الهام گر ما همیشه تحت تأثیر مشغله ها و درگیریهای روزانه و … قرار گرفته و منفعل مانده حالا دوست دارید فعالش کنید؟ استاد ابو علی سینا راهش را نشان داده است.

 

 

طرز کار شاقول و کار با پاندول ذهنی

روش پاندول یا شاقول روشی برای ارتباط با ذهن ناخودآگاه و حقیقت درون هست. و جالب اینجاست از طریق ابن سینا به علوم روانشناسی جدید راه یافته است. حتمالا ابن سینا هم از علوم قدیمی تر با آن آشنا شده بود.

مغز انسان شبیه یک سرو مکانیزم(کامپیوتر زنده) است. با این تفاوت که این سرو مکانیزم، زنده است و قابلیت برنامه ریزی آن از طریق احساسات ما انجام می گیرد. هر سرو مکانیزمی اطلاعاتی را در درون خود ذخیره می کند و در موقع نیاز از این اطلاعات استفاده می نماید. هر گونه عملی که ما انجام دهیم .با تمام جزئیات در قسمتی از مغزمان ذخیره می شود. ضبط اطلاعات در کامپیوتر تنها با استفاده از اعداد صفر و یک است. اما اطلاعات در ذهنمان با تمام جزئیات، رنگ، بو، مزه، احساس، خوب، بد، ترس، نگرانی، لذت، و… ذخیره می شود. میزان این اطلاعات بسیار زیاد است. تقریباً ۹۰ درصد اطلاعات ما تحت کنترل ناخودآگاه می‌باشد. طریقه بکارگیری کلمات، لهجه، لحن بیان و دیگر اعمال در کنترل ناخودآگاه می‌باشد.

شاقول

شاقول جیوه ای خوراک خور 

دانشمند معروف اروپایی یونگ معتقد است که ناخودآگاه همانند کوه یخی می‌ماند. قسمت اعظم این کوه یخی در زیر آب است و پیدا نیست. و فقط قسمت اندکی از آن از آب بیرون آمده است. آنچه که هم اکنون به خاطر می‌آوریم و قابلیت به خاطر آوردن دارد، قسمت خودآگاه ما می‌باشد و آنچه را که به خاطر نمی‌آوریم مربوط به ناخودآگاه ما است. به طرق مختلف می‌توان از ناخودآگاه استفاده کرد و آن را به کار گرفت.

با استفاده از روشهای هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم می‌توان از نوشته ها و اطلاعات ذخیره شده در ناخودآگاه استفاده نمود و آنها را به قسمت خودآگاه آورد و از آنها در جهت یادگیری، آموزش و درمان بیماریهای سایکوسوماتیک(روان تنی) استفاده نمود. همانطور کسانیکه در دوره های هیپنوتیزمی که در مرکز برگزار شد شرکت کردند. مشاهده نمودند، سوژه می‌تواند تمام مطالب فراموش شده .را دوباره بخاطر آورد. سوژه می‌تواند خاطرات کودکی خود را تا سن ۳ سالگی و گاهی اوقات پائین‌تر از آن را بخاطر آورد. با استفاده از روشهای آنالیز و هیپنوتیزم در روشی بنام هیپنوآنالیز از قدرت‌های این دو تکنیک استفاده می‌شود .و مشکلات را از قسمت ناخودآگاه بیرون آورند و آنها را حل می‌نمایند.

 

جهت مشاوره خرید و فروش انواع دستگاه فلزیاب و طایاب،گنجیاب،ردیاب و تعمیر و تست و ارتقا دستگاه فلزیاب خود می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

 

شماره تماس:  ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

dn بازدید : 50 سه شنبه 30 دی 1399 نظرات (0)

پارامترهای تاثیر گذار روی قیمت فلزیاب

فلزیاب یکی از دستگاه های پرکاربردی است که برای استفاده در طلایابی و گنج یابی مورد استفاده قرار می گیرد. البته کاربرد گفته شده تنها کاربرد این دستگاه نیست و کاربردهای گسترده و فراوان دیگری برای این نوع دستگاه ذکر می شود. هرچند شاخص ترین کاربرد شناخته شده فلزیاب بین مردم، همان پیدا کردن گنج و طلا است.

در حال حاضر با توجه به قوانینی که در ایران وجود دارد. خرید دستگاه فلزیاب با بازار آشفته مواجه بوده. و به همین علت قیمت گذاری بر روی دستگاه فلزیاب بدون هیچ قانون خاصی انجام میشود. گفته می‌شود. استفاده از فلزیاب ها توانسته مشکلات بسیار زیادی را از ادارات و افراد مختلف برطرف می نماید. به همین علت این دستگاه یکی از دستگاه های مفید برای موقعیت های مختلف به حساب می آید. در ادامه سعی می‌کنیم به پارامترهایی که بر روی قیمت دستگاه فلزیاب تاثیر گذار هستند. اشاره کنیم تا شما بتوانید هوشمندانه‌تر اقدام به خرید دستگاه فلزیاب نمایید.

 

خدمات پس از فروش

یکی از نکات بسیار مهمی که بر روی قیمت دستگاه فلزیاب تاثیر گذار است، خدمات پس از فروش بر روی این دستگاه است. توجه داشته باشید دستگاه فلزیابی که خدمات پس از فروش برای آن ارائه نشود. دستگاه کاربردی برای شما نخواهد بود. هر چقدر هم که دستگاه فلزیاب یک دستگاه حرفه ای و با کیفیت باشد، نیاز به خدمات پس از فروش داشته.تا شما بتوانید با خیال راحت به فعالیت خود با دستگاه فلزیاب ادامه دهید.

توجه داشته باشید که دستگاه های فلزیاب تنوع بسیار بالایی داشته و یکی از موارد بسیار مهم آن این است .که شرکتی که از آن اقدام به خرید دستگاه فلزیاب میکنید توانایی ارائه خدمات پس از فروش به شما را داشته باشد. در غیر این صورت شما هیچ امیدی برای استفاده درست و بهینه از دستگاه فلزیاب نخواهید داشت.

انتخاب صحیح دستگاه فلزیاب

یکی از مهمترین مواردی است که در تعیین قیمت دستگاه فلزیاب تاثیر گذار است. انتخاب صحیح دستگاه فلزیاب توسط شما است. باید توجه کنید که با توجه به تنوع بسیار بالای انواع دستگاههای فلزیاب، شما باید بهترین دستگاه فلزیابی که با اهداف شما از خرید این دستگاه سازگاری دارد. با بهترین قیمت را تهیه نمایید.

ممکن است یک دستگاه فوق حرفه ای برای کاری که شما میخواهید از دستگاهتان استفاده کنید کاربردی نباشد. همین موضوع بی دلیل قیمت دستگاه فلزیاب را برای شما بالاتر برده. و در نتیجه مجبور شوید هزینه اضافی برای خرید دستگاه فلزیاب بپردازید. توجه کنید که ابتدا باید دقیقا بدانید که چه نوع دستگاه فلزیابی می خواهید تا نیاز به پرداخت هزینه های بالاتر برای خرید این نوع دستگاه نداشته باشید.

کیفیت دستگاه فلزیاب

مشخص است که کیفیت دستگاه فلزیاب نیز از جمله مواردی است که در قیمت این نوع از دستگاه تاثیر بسزایی داشته. و شما باید برای خرید دستگاه فلزیاب با کیفیت، قیمت های بالاتری را بپردازید. نکته بسیار مهمی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد. این است که برخی از دستگاه‌های فلزیاب کیفیت مناسبی ندارند. اما شرکت های ارائه دهنده با تبلیغات گوناگون سعی میکنند شما را قانع کنند. که این دستگاه ها کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. علاوه بر این حتما به اصل یا تقلبی بودن دستگاه توجه کنید و فقط گول برند خورده شده بر روی دستگاه را نخورید.

تسهیلات برای خرید فلزیاب

نکته پایانی که باید در مورد قیمت دستگاه فلزیاب اشاره کنیم، این است که شرایط اغواکننده و تسهیلات متعددی برای خریدار دستگاه فلزیاب در اختیار شما قرار می گیرد. تا شما تحت شرایط قرار گرفته و یک دستگاه بی کیفیت را با قیمت بسیار بالایی خریداری نمایید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان گول خرید مدت دار و یا برخی آپشن هایی که برای خرید شما داده می شود را نخورید.چرا که تمامی این ها می توانند باعث بالا رفتن قیمت دستگاه فلزیاب شوند. و شما تحت شرایط متوجه این موضوع نخواهید شد.

نکته قابل توجه این است که انتخاب شرکت صادق و درستکار در فروش دستگاه فلزیاب می‌تواند به شما کمک بسیار شایانی برای خرید مناسب دستگاه فلزیاب نماید. شما با خرید دستگاه فلزیاب از یک شرکت معتبر می توانید به حرفهای فروشنده اعتماد کرده. و در نتیجه در قبال پرداخت هزینه خرید دستگاه فلزیاب خدمات مناسبی را دریافت نمایید.

 

 

جهت مشاوره خرید و فروش انواع دستگاه فلزیاب و طایاب،گنجیاب،ردیاب و تعمیر و تست و ارتقا دستگاه فلزیاب خود می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید

شماره تماس:   ۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

 


dn بازدید : 114 شنبه 27 دی 1399 نظرات (0)

فلزیاب fs reflexions

تعمیر ردیاب fs reflexions :شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار که در این زمینه دارد

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر تعمیرات فلزیاب در تهران نیز می باشد.

روش تعمیر :

1-مراجعه حضوری شما

2-دریافت و تحویل رسید از طرف ما

3-اعلام هزینه سیستم تعمیر از طرف ما

4-بعد از اعلام توافق نسبت به اعلام هزینه مدت زمان تعمیر سیستم شما اعلام خواهد شد

5-تست و تحویل کالا بعد از تعمیر

 

ردیاب fs reflexions  (فلزیاب رفلکسیشن )محصول شرکت Okm آلمان یک ابزار اندازه گیری ژئوفیزیکی است که با استفاده از روش های لرزه نگاری برای یافتن حفره ها و حفره های زیر زمینی مانند غارها ، پناهگاه ها ، تونل ها یا طاق های زیرزمینی استفاده می شود. در طی روش اندازه گیری فعال ، ارتعاشات ایجاد می شوند و به داخل زمین منتقل می شوند. در نتیجه ، بازتاب ها ، زمان سفر و ارتعاشات قابل ثبت است. با توجه به شرایط خاک ، داده های اندازه گیری شده سرنخ هایی  را به ما در مورد اشیاء پنهان می دهند. البته تولید این دستگاه متوقف شده و ردیاب GEPARD GPR 3D جایگزین شده است.

 

 

حداقل سخت افزار مورد نیاز کامپیوتر برای ردیاب fs reflexions

  • درایو CD-ROM: حداقل 4 برابر
  • رابط (انتقال داده): USB
  • فضای هارد دیسک : حداقل 50 مگابایت
  • حافظه  (RAM): حداقل 256 مگابایت
  • کارت گرافیک: حداقل 128 مگابایت ، سازگار با OpenGL
  • پردازنده: حداقل 1.2 گیگاهرتز
  • سیستم عامل: ویندوز ویستا ، ویندوز 7 ، ویندوز 8 ، ویندوز 10

مشخصات انتقال داده

  • فناوری: بلوتوث
  • فرکانس: 2.4 – 2.4835 گیگاهرتز
  • حداکثر نرخ انتقال:  Mbps 1
  • دریافت حساسیت: -85 dBm
  • حداکثر دامنه: تقریبا 100 متر

مشخصات دستگاه فلزیاب رفلکسیشن

  • ابعاد  22x 30 x 22 سانتی متر
  • وزن: تقریباً 3 کیلوگرم
  • پردازنده / CPU اصلی: AMD LX800 ، 500 مگاهرتز
  • حافظه داده: داده 128 مگابایت
  • دمای کار: 0 درجه سانتیگراد – 45 درجه سانتی گراد
  • دمای ذخیره سازی: -20 ° C – 60 ° C
  • ضد آب: خیر
  • ولتاژ: 12 ولت
  • رطوبت هوا: 5٪ – 75٪
  • فناوری انتقال داده: بلوتوث / USB
  • نرخ انتقال داده: (USB) 19200 Baud
  • برد مؤثر: 4 – 22 هرتز (از طریق مبدل لرزش)
  • حافظه کاری: 256 MB RAM
  • مصرف برق (معمولی): تقریبا. 12 ولت
  • مبدل ارتعاش: سیستم لرزه ای

فرستنده

  • دمای کار: 0 درجه سانتیگراد – 45 درجه سانتی گراد
  • فرکانس: (کنترل داخلی) 4 – 22 هرتز
  • ولتاژ: 12 ولت DC ، باتری های داخلی
  • خروجی: (حداکثر) 150 W

جهت تعمیرفلزیاب و ارتقا دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید

شماره تماس : 09100061388

dn بازدید : 73 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

فلزیاب تصویری Jeosonar

تعمیر فلزیاب تصویری Jeosonar :شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار که در این زمینه دارد

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر تعمیرات فلزیاب در تهران نیز می باشد.

روش تعمیر :

1-مراجعه حضوری شما

2-دریافت و تحویل رسید از طرف ما

3-اعلام هزینه سیستم تعمیر از طرف ما

4-بعد از اعلام توافق نسبت به اعلام هزینه مدت زمان تعمیر سیستم شما اعلام خواهد شد

5-تست و تحویل کالا بعد از تعمیر

فلزیاب تصویری Jeosonar : یک فلزیاب از نوع VLF می باشد . این فلزیاب ساخت شرکت ماکرو است . عمق مفیدی که می توانید با این دستگاه اسکن کنید ۳ متر می باشد . این فلزیاب دارای ۳ لوپ برای جستجو می باشد .

از ویژگی های این فلزیاب می توان به قابلت تصویر برداری ۳ بعدی با لوپ اشاره کرد . این تصاویر بر روی یک مانیتور ۶ اینچی که بر روی دستگاه تعبیه شده نمایش داده می شود .

این فلزیاب قابلیت تفکیک انواع فلزات گرانبها از غیر گرانبها را دارد . همچنین این دستگاه قابلیت حذف تمام ذرات اضافه را دارد . در هنگام جستجو این فلزیاب به صورت کاملا اتومات بالانس می شود . و دیگر احتیاج به بلانس به صورت دستی نیست .

 

ویژگی های فلزیاب تصویری Jeosonar

مشخصات و امکانات طلایاب و فلزیاب Jeosonar
دارای تصویرگیری ۳ بعدی
ساخت شرکت : makro
عمق کاوش در حالت تصویر : ۳ متر
سیستم کارکرد: VLF
فلزیاب تصویری Jeosonar ساخته شده در ۴ مدل مختلف
دارای ۳ نوع لوپ جستجوگر جهت کاوش در اعماق مختلف زمین
دارای مانیتورسرخود۶اینچی جهت نشان دادن تصاویر به صورت مداوم
حذف املاح و مواد معدنی
قابلیت بالانس دستی و اتوماتیک
باطری قابل شارژ نیکل (هم با ۲۲۰هم با ۱۲ولت )
سیستم کارکرد پالس الکترو مغناطیس
دارای صحه مانیتور و دید در شب
توانایی حذف فلزات ریز و مزاحم
توانایی کارکرد در زمین های معدنی و شوره زار
توانایی حذف فلزات ریز و مزاحم
توانایی حذف املاح و مواد معدنی
عمق کاوش مفید در حالت پالسی : ۲٫۵ متر
توانایی شناسایی سکه در عمق ۴۰ سانت
دارای منوی تنظیم حساسیت دستگاه
دارای دفترچه فارسی و انگلیسی

جهت خرید فلزیاب و تعمیرفلزیاب و ارتقا دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : @karshenas8

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب : 09100061388

dn بازدید : 79 یکشنبه 21 دی 1399 نظرات (0)

تعمیر ردیاب مگ پرسون ( MAG PERSON ) :شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار که در این زمینه دارد

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر تعمیرات فلزیاب در تهران نیز می باشد.

روش تعمیر :

1-مراجعه حضوری شما

2-دریافت و تحویل رسید از طرف ما

3-اعلام هزینه سیستم تعمیر از طرف ما

4-بعد از اعلام توافق نسبت به اعلام هزینه مدت زمان تعمیر سیستم شما اعلام خواهد شد

5-تست و تحویل کالا بعد از تعمیر

ردیاب مگ پرسون ( MAG PERSON )

ردیاب فلزیاب دو نفره مگ پرسون ( MAG PERSON )

سیستم کارکرد ارسال و دریافت امواج الکترومغناطیسی

دارای ۴ آنتن جستجوگر

حالت جستجو و نقطه یابی دقیق

توانایی پیدا کردن طلا و نقره

شعاع عملکرد ۵۰۰ متر و عمق کاوش ۱۰ متر

دفترچه آموزش

۱۵ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش

 

 

 

البته بهتر است به جای  ( MAG PERSON ) ،

در حال حاضر از ردیاب های تک نفره استفاده کنید چون کارایی آنها از این ردیاب ها بیشتر است.

 

دستگاه ردیاب دارای سیستم خاصی است که امواج الکترو مغناطیسی را دریافت و ارسال می کند .

فلزیاب مگ پرسون دارای چهار آنتن  جستجو کننده است . همچنین این دستگاه دارای سیستم نقطه زنی دقیقی می باشد .

دستگاه فوق قدرت تفکیک دارد و می تواند طلا و نقره را از دیگر فلزات تشخیص دهد . ازهمین جهت این ردیاب کار شمارا خیلی راحت می کند و شما را خیلی زودتر به هدف اصلی اتان می رساند . شعاع عملکرد این دستگاه ردیاب ۵۰۰ متر می باشد . همچنین عمق کاووش و جستجو این ردیاب ۱۰ متر می باشد .

شما می توانید این دستگاه ردیاب را به همراه دفترچه آموزششش دریافت کنید . و همه ی اشکالات خودتان را در آن جستجو کنید .

این دستگاه ردیاب دارای گارانتی می باشد . و ۱۵ ماه گارانتی و چند سال خدمات پس از فروش دارد .

این دستگاه ردیاب حتما باید توسط دو نفر مورد استفاده قرار بگیرد . اما بهتر است از ردیاب های تک نفره استفاده شود . زیرا ردیاب های تک نفره دقت بیشتر و بهتری و کارایی خیلی بهتری نسبت به ردیاب های دو نفره دارند .

برای خرید و سفارش این محصول و محصول های مشابه با شماره ای که در زیر گذاشته شده است تماس بگیرید .

 

جهت تعمیر فلزیاب و خرید دستگاه فلزیاب  و تست و ارتقا و آموزش انواع دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب  چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : zarshenasan@
تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenas_zarshenasan@
شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب :09100061388

 

 

dn بازدید : 15 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

فلزیاب بلاک هاوک Black Hawk

تعمیر فلزیاب بلاک هاوک Black Hawk :شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار که در این زمینه دارد.

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر تعمیرات فلزیاب در تهران نیز می باشد.

روش تعمیر :

1-مراجعه حضوری شما

2-دریافت و تحویل رسید از طرف ما

3-اعلام هزینه سیستم تعمیر از طرف ما

4-بعد از اعلام توافق نسبت به اعلام هزینه مدت زمان تعمیر سیستم شما اعلام خواهد شد.

5-تست و تحویل کالا بعد از تعمیر.

 

 

فلزیاب بلاک هاوک Black Hawk

بسیار کارامد است. که کاربر را قادر می سازد. تا مکان فلزات باارزشی چون طلا و نقره را به راحتی و سرعت هر چه تمام تر در آخرین عمقی که یک فلزیاب می تواند نفوذ کند، پیدا کند.

این دستگاه به طور خاص برای جویندگان و کاشفان گنج طراحی شده است . بالانس زمین در این دستگاه به سرعت و اتوماتیک انجام می شود . مثل دیگر دستگاه های پالسی زمان زیادی نمی برد.

 

یکی از مزایای این دستگاه منحصر به فرد پالسی او کی ام این است .که می توان آن را تقریبا در همه ی زمین ها به کار برد.این دستگاه به مواد معدنی و یا ماسه ها و سنگهای سیاه (که همه دستگاه های دیگر را به خطا می اندازند. ) هیچ واکنشی نشان نمی دهد. این فلزیاب (طلایاب)بسیار قوی می تواند. با لوپ معمولی یک سکه طلارا درعمق ۴۵ سانتی و اشیا بزرگتر طلایی و نقره ای چون صندوقچه های طلا را تا عمق ۸ متری و حتی بیشتر بیابد.

فلز یاب بلاک هاوک تنظیمات خاصی و جداگانه ای برای حذف سیگنال های اضافه دارد. که باعث می شود. نتایج کار بسیار بهتر شود .و همچنین نوع عملکرداین فلزیاب (طلایاب)را تا بالاترین نحو در تطابق با خاک محل تنظیم کند. بنابر این بلاک هاوک را میتوان در زمین های متفاوت با خاک های متفاوتی چون خاک سنگی ، خاک های حاوی مواد معدنی زیاد. بیایان، ساحل، خاک رس ، مناطق کوهستانی، مکان های دور افتاده، بوته زار و شوره زارها به کار برد.

 

پردازشگر :

با به کار بردن یک پردازشگر قوی ۶۰۰ مگا هرتزی در این دستگاه این دستگاه برای کاشفان گنج و افرادی که به دنبال رگه های خالص طلای طبیعی میگردند. طراحی شده است . تا آن ها بتوانند طلا و اشیا فلزی ارزشمند چون موارد زیر را پیدا کنند .

  • دفینه ها وگنجینه های مدفون.
  • ابزار و لوازم قیمتی باقی مانده از جنگ های قدیمی.
  • قطعات و رگه های خالص طلا
  • جواهرات طلا و نقره ( انگشتر، سکه، گردنبند، دست بند )
  • رگه های طلای طبیعی موجود در خاک، معدن نقره، و دیگر معادن با ارزش.

 

مشخصات :

  • پردازشگر نوری سریع و قوی منحصر به فرد ۶۰۰ مگاهرتزی.
  • با ترکیب پیشرفته ی تکنولوژی پالسی منحصر به فرد اوکی ام و با سنسور جدید و مدرن اس سی ام آی قدرت تشخیص عمق وتفکیک فلزات (ارزشمند) آن بالا رفته است.
    برنامه ریزی قوی و پیش رفته این دستگاه کار با آن را بسیار راحت کرده است.
  • جستجو در شب با لامپ ال ای دی و لامپ روشنگر پس زمینه با قابلیت تنظیم بسیار راحت تر شده است.
  • تفکیک کردن بین فلزات آهنی و فلزات رنگین و امکان حذف فلزات بی ارزش.
  • هدفون بی سیم برای کار بی صدای دستگاه و برای اینکه کار با دستگاه توجه دیگران را به کارجستجوی شما جلب نکند.
  • تنظیمات مختلف جهت بالا بردن عملکرد دستگاه در خاک محلی شما.(تنظیم شروع سیگنال، تاخیر،حذف تداخل امواج و مواد مزاحم، تنظیم حساسیت)
  • باطری خارجی قدرتمند که تا ۶ ساعت کار می کند.
  • یافتن اشیا بسیار کوچک چون قطعات طلا ، سکه ها و یا جواهرات با لوپ ۱۶ سانتی متری به صورت خیلی راحت و سریع برای کاربر.
  • لوپ ۱۵۰ در ۱۵۰ (به انتخاب کاربر ـ جزو لوازم اصلی دستگاه نیست و درصورت درخواست شما ارائه میشود. )که امکان کاوش اشیا فلزی مدفون و به خصوص دفینه ها و گنجینه ها را تا عمق ۸ مترو بیشتر را می دهد.
  • شارژر سیار ۱۲ ولتی برای شارژبا باطری ماشین در بیرون از شهر(اختیاری ـ جزو لوازم اصلی دستگاه نیست و در صورت درخواست شما ارائه می شود.

 

ویژگی ها :

فلز یاب(طلایاب) بلاک هاوک نه تنها قادر است سکه ها ، انگشتر و جواهرات را پیدا کند. بلکه وسیله ای بسار مناسب. برای تشخیص قطعات طلا ورگه های خالص طلا موجود درمعادن یا کوهستان ها می باشد. با لوپ ۱۶ سانتی آن می توان طلا ها ی خالص طبیعی و اشیا بسیار کوچک در زمین های سفت و سخت و کوه های سنگی پیداکرد .

دستگاه بیسیک بلاک هاوک با یک لوپ ۳۶ سانتی متری ارائه می شود .

شما می توانید دو لوپ دیگر هم بسته به نیاز خود به آن اضافه کنید. :لوپ ۱۵۰ در ۱۵۰ سانتی برای یافتن هدف های بزرگتر در عمق بیشتر و لوپ ۱۶ سانتی برای جستجوی سریع برای قطعات ریزتر و کوچک تر می باشند.

 

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات :   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :   @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09100061388

 

dn بازدید : 48 شنبه 13 دی 1399 نظرات (0)

 

تعمیر فلزیاب دیانا ۳ نرمال

تعمیر فلزیاب دیانا ۳ نرمال :شرکت تعمیرات فلزیاب آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار که در این زمینه دارد

توانایی عرضه بهترین کار را برای شما دارا می باشد.

همچنین تنها شرکت معتبر تعمیرات فلزیاب در تهران نیز می باشد.

روش تعمیر :

1-مراجعه حضوری شما

2-دریافت و تحویل رسید از طرف ما

3-اعلام هزینه سیستم تعمیر از طرف ما

4-بعد از اعلام توافق نسبت به اعلام هزینه مدت زمان تعمیر سیستم شما اعلام خواهد شد

5-تست و تحویل کالا بعد از تعمیر

 

 

فلزیاب دیانا ۳ نرمال : فلزیاب پالسی و نقطه زن DIANA III Normal قدرتمندترین و ارزان ترین فلزیاب در ایران

فلزیاب دیانا ارزان ترین سیستم پالسی و خوب دنیا با تکنولوژی آلمان پالس pi و محصول شرکت آسیا مدرن میباشد .

 

برخی از امکانات فلزیاب دیانا تصویری

  • عمق کاوش ۴ متر با متال دتکتور
  •  مشخص کننده ی تمامی حفره ها و یا فلزات ازبین رفته و خاک دست کاری شده
  • دارای قدرت تشخیص محفظه یا اتاقک های زیر زمینی ویونهای ازاد جنس
  • دارای لوپهای متعدد قابل خرید وکابل و اتصالات
  • کتابچه های راهنمای فارسی
  • باطری قابل شارژ با قدرت ۳ ساعت کار مداوم
  • قابلیت ارتقا به سیستم های تصویر و سنسور
  • آموزش رایگان همراه دستگاه فلزیاب دیانا ۳ نرمال
  • فلزیاب دی اف آر فلزیاب دیانا با قابلیت بالانس اتومات زمین و تشخیص نوع فلز در عمق خاک

شرکت فلزیاب آسیا مدرن دارای ۱۸ سال سابقه کار در زمینه فلزیابی میباشد.
این شرکت در این زمینه بسیار موفق عمل کرده وبهترین .مدرن ترین دستگاه را در اختیار مشتریان قرار داده
تمام محصولات این شرکت دارای یکسال گارانتی و ۴سال خدمات پس از فروش میباشد.

 جهت خرید فلزیاب  تعمیر فلزیاب خود و تست  و ارتقا دستگاه  فلزیاب  و گنج یاب ، طلایاب می توانید از طریق را های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:09100061388

 

dn بازدید : 399 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

آموزش کار با فلزیاب

آموزش کار با فلزیاب را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. جزئیات کاوش کردن با فلزیاب را بصورت گام به گام و قدم به قدم را یاد خواهید گرفت.
آموزش کار با فلزیاب قدم اول: نحوه دست گرفتن فلزیاب

 

برای کار با فلزیاب دستگاه فلزیاب را با ایجاد یک قوس ثابت در دست گرفته و بروی زمین قرار دهید.

و در عین راه رفتن فلزیاب را به اندازه ۳۰ تا ۵۰ سانت در مقابل خود قرار دهید.

و همانطور که راه می روید و حرکت میکنید. آن را به چپ و راست بصورت یک نیم دایره حرکت کنید.

و با هر قدم این نیم دایره را تکمیل کنید.

و بصورت کاملا مستقیم به حرکت خود ادامه دهید. تا در هنگام برگشت مسیر کاوش شده را ۲بار جستجو نکنید. شما باید بصورت کاملا آهسته و یکنواخت حرکت خود را انجام دهید.

و هرگز در هنگام جستجو لوپ دستگاه فلزیاب نباید زمین را لمس کند. نیمی از سرعت خود را بصورت معمولی ادامه دهید.

آموزش کار با فلزیاب قدم دوم: پیدا کردن نقطه و علامت گذاری

 

قدم دوم آموزش با فلزیاب همیشه فلزیاب را در یگ حلقه کوچک حرکت ادامه دهید. تا مکان دقیق جسم را پس از بوق زدن بتوانید براحتی پیدا کنید.
بلافاصله مکانی را که دستگاه به شما نشان داده و یا بروی ان بوق زده است. را بصورت دقیق با استفاده از فلزیاب پیدا و آن نقطه را علامت گذاری کنید،
در صورت امکان حساسیت دستگاه را بالا ببرید. و بروی نقطه بوق زده شده مجدد به جستجو بپردازید.
بهتر است دستگاه فلزیاب خودتان را به آرمی به چپ و راست حرکت دهید. سپس آن را بالا و پایین کنید تا میزان بوق و حساسیت رو متوجه شوید.
اگر دستگاه شما میتواند عمق را نیز نشان دهد. با بالا و پایین کردن لوپ دستگاه میتوانید عمق تقریبی هدف خود را شناسایی کنید.
توجه کنید بسیاری از فلزیاب ها در حین حفاری میتواند بوق اشتباه و اهداف اشتباه را شناسایی کند.
خونسردی خودتان را حفظ کنید با کمی تمرین میتوانید تمام این مشکلات را رفع کنید.

آموزش کار با فلزیاب قدم سوم: پیدا کردن عمق هدف

 

 

قدم سوم برای کار با فلزیاب هر قسمت از اشیا کشف شده را در یک پلاگین برش دهید

فلزیاب شما باید به شما بگوید عمق هدف شما چیست

و با استفاده از تیغه حفاری باید بتوانید میزان عمیق گذاشتن تیغه حفاری در زمین را با استفاده از اطلاعات فلزیاب بدست آورید.

با استفاده از یک مته دایره ای هم میتوانید هدف را بصورت مشخص شده از درون زمین برش دهید.

سعی کنید برش بصورت دایره ای و اطراف هدف در فاصله کاملا درست ( خیلی دور و خیلی نزدیک به هدف نباشد ) انجام دهید. سپس کل منطقه را بردارید.

آموزش کار با فلزیاب قدم چهارم:

اطمینان بیشتر با فلزیاب دستی یا لوپ

برای اینکه مطمئن شوید فلز مورد نظر شما در خاک است میتوانید از فلزیاب دستی و یا راکت دستی استفاده کنید.

و هر مقدار از خاک را با استفاده از فلزیاب پین پوینتر جستجو کنید.

” اگر شما فلزیاب پین پوینتر ندارید میتوانید از لوپ دستگاه فلزیاب خود کمک بگیرید “.

خاک را در زیر لوپ دستگاه فلزیاب قرار دهید. و ببینید آیا در خاک مورد نظر شما فلز می باشد یا خیر.

خاک های جستجو شده را در جای مشخص بگذارید شاید نیاز به جستجو دوباره باشد.

 

آموزش کار با فلزیاب قدم پنجم: آغاز جستجو در خاک

با استفاده از پین پوینتر و فلزیاب دستی خودتان شروع به جستجو در خاک کنید.
اگر فلزیاب دستی ندارید میتوانید با انگشتان دست به دنبال فلز مورد نظر خودتان باشید. شما میتوانید خاک و ریشه گیاهان را تا جایی که امکان دارد دست نخورده باقی بگذارید.
همیشه دستکش مخصوص به همراه داشته باشید. تا از آسیب توسط فلزات درون خاک به انگشتانتان جلوگیری شود.
و بصورت کاملا دقیق به جستجو درون خاک و ریشه توسط انگشتان دستتان انجام دهید.

آموزش کار با فلزیاب قدم ششم: پس از پیدا کردن اولین هدف

پس از پیدا کردن اولین هدف خود در خاک دست از کار نکشید و شروع به جستجوی مابقی خاک کنید.

چرا که ممکن از تعداد بوق های زده شده توسط دستگاه فلزیاب تنها برای یک هدف نبوده باشد. و در محدوده خاک جستجو شده اهداف دیگر نیز باشند.

اکثر کاوشگران با اولین هدف خود دست از کار می کشند. و دیگر خاگ و پلاگین ها جدا شده خاک را بررسی نمی کنند.

با جستجو مجدد شما میتوانید شانس خود را برای پیدا کردن هدف دوم و سوم امتحان کنید.

آموزش کار با فلزیاب قدم هفتم: تغییرات خاک را به شکل اول برگردانید

بعد از جستجوی گنج و پیدا کردن اهداف کار یک کار حرفه ای است که کاوشگران باتجربه آن را انجام می دهند.

این است تغییر اتی را که در خاک و زمین انجام داده اند را به حالت اول برمیگردانند.

این کار سبب می شود که بر چهره زمین تاثیر بسیار زشت و مخرب نگذارد،

همیشه سعی کنید پلاگین های خاک و قطعات خاک را بصورت کاملا یکدست در سر جای خودش قرار دهید.

 

 

نکات آموزشی کار با فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب

خطوط جستجو خود را به اندازه یک قدرم خود و یا به اندازه کاملا ثابت دنبال کنید. تا با این روش تمامی قسمت های جستجو شده بصورت هم پوشانی قرار بگیرند.

پیاده روی طولانی و مستقیم اولین هدف شما در هنگام کار با دستگاه طلایاب ، دستگاه گنج یاب و دستگاه فلزیاب باید باشد.

به اینگونه که اگر چیزی پیدا نکردید به صورت ۱ یا دو قدم حرکت کنید. و به سمت راست و چپ خود حرکت را انجام دهید.

با ایجاد هم پوشانی در زمان کار با طلایاب به دستگاه گنج یاب این انتخاب را می دهید. که اهدافی را که در حاشیه جستجو قبلی از دست داده اید را مجدد کاوش کنید.

با این حرکت و روش شما در حال ساختن یک پازل جستجوی منظم در زمین خودتان هستید. با انجام اینکار قادر خواهید بود تمام محل مورد نظر خودتان را جستجو کنید.

اگر احساس میکنید چیزی را از قلم انداخته اید نامید نشوید. با استفاده از جستجوی دقیق و منظم بین خطوط مستقیم این نگرانی  را از بین خواهید برد.

بهترین مناطق برای فلزیابی

همیشه انتخاب صحیح منطقه برای کاوش و فلزیابی سخت می باشد.
اکثر کاربران سعی می کنند مناطقی را انتخاب کنند. که خالی از سکنه باشد و یا آثار باستانی زیادی در منطقه وجود داشته باشد.
اما شما کاوشگران گنج میتوانید در مناطقی که مردم بیشتر رفت و آمد دارند. به کاوش بپردازید چرا که اکثر مردم به گم کردن وسایل خود عادت کرده اند.
و در سفرهای تفریحی میتوانید از دستگاه فلزیاب در کنار ساحل ، زمین های مختلف به کاوش بپردازید. و شانس خود را برای جستجو بهتر امتحان کنید.

 

 

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب:۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

dn بازدید : 22 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

فلزیاب بانتی هانتر ۳۵۰۰

فلزیاب بانتی هانتر ۳۵۰۰: مدل ۳۵۰۰ این دستگاه فلزیاب اخیرا جایگزین مدل ۳۳۰۰ شده است . ویژگی که از این نوع فلز یاب ارائه میشود آسان روشن شدن و به سادگی به حرکت در اوردن آن است. این سری از این فلزیاب ها سفارشی برنامه ریزی شده و در حالت دقیق تری تنظیم شده اند تا بهترین کارایی را ایجاد نمایند.
امکانات جدیدی را در مدل ۳۵۰۰ این نوع فلز یاب میتوانید پیدا کنید .
این فلزیاب ها دارای وزن کمتری هستند .که ساختار بهتری داشته و عمق بیشتری را جست و جو میکنند . این مدل استفاده آسان داشته و ساختارش کنترلش را سهل نموده است .

 

این فلزیاب به کاربر خود این اجازه را می‌دهد .که آنرا کاملا تحت نظر داشته و به راحتی اداره کند . برعکس کارایی اش ساختار پیچیده ای ندارد . این مدل میتواند سکه ها, حلقه ها , طلا و عتیقه ها را به راحتی مکان یابی کند . از ان در مکان هایی مانند پارک و ساحل میتوانید استفاده کنید .
مدل ۳۵۰۰ بالاترین کیفیت بهترین عملکرد و مناسب ترین قیمت را دارا است .

 

چهار نوع صدای تن در سیستم تشخیص فلز دستگاه فلزیاب:

با اینکه lcd دستگاه نیاز کاربر را در تشخیص محل دفینه های موجود در خاک را پاسخگو میباشد. ولی در اکثر اوقات این صفحه نمایش در دید کاربر نیت و نیاز است که صداهای مختلفی را به هنگام تشخیص دفینه در خاک ایجاد کند. دیزاین حرفه ای عمق بیشتر و بهینه بودن و کارایی بالا .فلزیاب بانتی هانتر ۳۵۰۰ تحت نظارت dave johnson و chief designer به عنوان اولین محصول تگزاس ساخته شده است .
اقای dave از بهترین مهندسان در زمینه ی ساخت فلزیاب های صنعتی میباشد . او به مدت ۲۵ سال در کارخانه های فلزیاب امریکا مشغول به کار بوده است.
بانتی هانتر ۳۵۰۰ از اخرین فلزیاب های شرکت بانتی هانتر بوده . که اکثر تکنولوژی های این برند مشهور فلزیاب را داراست.

طراحی سیم پیچ فلزیاب

بانتی هانتر ۳۵۰۰ دارای یک سیم پیچ متحد المرکز میباشد . که توانایی جست و جوی اعماق زیاد را داراست . همچنین با طراحی منحصر به فرد این نوع سیم پیچ میتواند که در صورت تنظیم فلزها و المینیوم های که به عنوان زباله در زیر زمین دفن شده اند . را رد کرده و مزاحمتی در کاوش فلز زیر زمین ایجاد ننماید.

 

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات شرکت فلزیاب آسیا مدرن   : @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها گنج : @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب :۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

درباره ما
Profile Pic
خریدو فروش و تعمیر انواع فلزیاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 3,233
  • بازدید کلی : 6,569